090403

Här sitter jag och väntar på att lunchen ska lugna ner sig lite i magen så jag kan cykla utan att få håll, haha. Sen blir det en välförtjänt dusch innan det är dags att svida om till nån klänning eller så inför buffén på Harrys kl 18.

Jag känner mig så himla duktig med "projekt viktminskning". Jag cyklar åtminstone varannan dag, håller mig i stort sett borta från godis (tisdagar och lördagar får jag äta om jag är sugen) och snabbmat och sånt är big no no. 1½ vecka till vägning igen och den här gången kommer det vara mer än -0,2 kg, det lovar jag!

Ser inte fram emot morgondagen precis.. eller egentligen gör jag det. Ska ha Psykologi i skolan mellan 8.30 och 16.00 och man får reda på betygen då. Vilket ju betyder att det blir en kurs mindre att tänka på dem 2 sista månaderna. Skönt! Så ja, jag ser fram emot att kunna lägga den bakom mig, men jag ser inte fram emot att sitta i skolan hela dagen. Sen på kvällen är det raka vägen hem och plugga till provet på måndag, eftersom på söndag ska vi fira mormor som fyller 81, och det hinns liksom inte med så mkt plugg den dagen heller. Tur provet är på måndagkväll så man har ju några timmar på måndagen också.

Nej, dags att hoppa upp på motionscykeln kanske så man blir klar någon gång.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0