090405

Hej där!

Nu har jag precis cyklat, ska strax hoppa in i duschen! När mamma har slutat jobba ska vi dra till Gamleby och gratta mormor som har fyllt 81 år. Det blir mat och grejer så det ser jag fram emot :) Jag och älsklingen kan dock inte stanna så länge eftersom vi måste hem och plugga till provet imorgon. Sen har jag lite koll på en auktion som går ut strax före 9... en klänning från HM Trend (tror jag), som också är slutsåld.. vill ha!! Sett den i massa modebloggar och blivit helt kär. Tyvärr, när man inte bor i Stockholm eller någon annan stor stad, får man betala mkt mer för kläderna sen när dem kommer ut på Tradera istället. Kanske skulle ta och flytta ändå? ;)

La aldrig ut några grejer på Tradera igår förresten. Pappa tittade förbi på en kopp kaffe :) Sen glömde jag det, hehe. Men det får helt enkelt bli imorn efter provet istället. Måste få bort lite grejer och in lite pengar nån gång. Har tre påsar här med grejer jag ska lägga ut.

Nu är visst duschen ledig så då är det min tur! :)
Hörs senare ikväll!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0