090408

Hej på er kära läsare!

Idag gick jag upp tidigt för att vara jag, närmare bestämt kl 10. Min moster skulle ju komma på förmiddagen men jag visste inte vilken tid så jag ställde kl på 9. Hon kom runt 20 över 10, så det var la tur det. Förmiddag för mig är ju annars fram till 16, haha, så det var tur att jag tänkte till ;) Fick iaf lite grejer som jag strax ska gå igenom.

Idag är det ganska öde på schemat. Vet inte om det blir tv-kväll med Madde? Tydligen har Vilma (vovven) bitit sönder antennsladden så det inte går att kolla på tv i vardagsrummet. Bushund..
Rensa lite mer ska jag göra med. Skulle behöva gå igenom hela förrådet men det är sån oreda där ute att man bara går ut och ställer sig och glor för att man inte vet vart man ska börja. Slutar med att man går in igen, haha. En flytt skulle vara perfekt så man liksom blir tvungen att gå igenom det. Fattar inte hur vi kunnat samla på oss så mkt skit på dem 4 år vi bott här. Helt sanslöst.

Nähe.. dags att dra igång den här dagen på allvar kanske. Ska nog se Våra bästa år sen för att se vad som hänt sen sist jag kollade ;) Hörs senare kära ni!


Kram hela dan!


Kommentarer
Postat av: L

Tack, det hade jag gärna gjort, fast jag ska iväg till släkten på påskafton. Nästa gång kanske? :)

2009-04-08 @ 12:16:48
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0