090412

Första gången jag sitter vid datorn idag. Otroligt seg efter gårdagen! Nu ska vi synda med kebabtallrik också.. inte bra det här, men men, nya tag imorgon! Jag har iaf inte tappat motivationen helt, och det är jag glad för! Oftast tappar jag den helt efter 2 veckor.. men nu har det gått 4 veckor och jag har iaf halva motivationen kvar ;) (Hade jag haft hela hade jag ju inte syndat). På tal om det så ska jag inte väga mig imorn, gör det nästa måndag istället. Har kommit underfund med att jag kommer tappa motivationen helt i fall jag inte gått ner nåt, så bättre att ge sig f-n på det nu en vecka till och sen väga mig. Tror jag. Ah, det blir nog bra! Så länge det finns lite motivation kvar så finns ju hoppet där :)

Vad blir det idag då? Mjao, ska nog förbi mina föräldrar en sväng igen och lämna tillbaka pappas dator som älsklingen har fixat. Sen kanske ta en promenad? Det vore skönt. Kanske man får bort en pommes iaf ;) Annars blir det nog lugnt! Borde förresten börja plugga lite igen... varit lugnt en vecka nu, men snart drar det igång ordentligt igen och då vill jag inte ha massor att göra på en o samma gång, tack.

Hörs senare!
Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0