090415

Hej hopp!

Ytterliggare en ny dag.. helt knasigt. Idag är det plugg för fulla muggar som gäller! Ska göra omprovet i Excel imorn bitti. Älsklingen har gjort ett liknande "prov" till mig som jag ska öva på. Tur jag har honom som kan allt :) Excel är svårt!

Har så himla ont i handen. Liksom uppe på handen fast inuti, om ni förstår. Gör jätteont när jag böjer den. Det började igårkväll så jag kan inte ha legat på den i natt eller nåt sånt konstigt. Funderar på om jag ska värma vetevärmaren eller nåt. Nån som har nåt annat tips? Inte så kul att sitta och skriva prov imorn om jag har ont, det är ju typiskt nog högerhanden också...

Fick sms förut om att mitt paket från Din Sko har kommit, wiiie! Lätt att jag ska hämta det sen! Gick inte spara bilderna på Din Skos hemsida och jag orkade inte göra nån skärmdump då så jag visar dem nu när jag fått dem istället :) Kommer bli sååå snygga i sommar, båda paren!

Nu ska jag äta nåt, sen ska jag börja med Excelen... och hämta skorna!!!

Kram hela dan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0