090416

Mja, nu är man hemma från provet då. Det gick nog vägen den här gången, tror jag! :)

Ikväll ska jag till Thina! Det var jättelänge sen vi sågs, tror inte vi setts sen min 25-årsfest...? Förutom i affären och så förstås. Hon ska bjuda på lax och efterrätt :) Smarrigt! Det har blivit lite av en tradition att vi äter lax när vi ses. Båda älskar det och jag äter det ju inte så ofta eftersom älsklingen avskyr fisk, så det är en perfekt tradition tycker jag! :)

Nu ska jag fixa lite lunch till mig och älsklingen. Det blir räk- och äggsallad, gott! Sen ska jag äntligen ta tag i att lägga ut alla grejer på Tradera. Har sagt det många ggr nu, men det blir aldrig av. Nu måste det bli det. Sen ska jag komma på vad jag ska skriva för arbete i Historian som ska vara inne på tisdag. Stress! På måndag är det Historia-prov med.. suck.

Hörs senare då! Kram hela dan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0