Dagens shoppingresultat


En skitfin gul skjorttunika. Eftersom den är rätt lång på mig kommer jag flytta upp "skärpet" lite.

Två par tygballerina. Svarta med dragkedjor och blårandiga med rosetter. 98:-/st.

Hemkomna från skolan och en snabb runda på stan. Provet gick sådär, kan gå hur som helst eftersom det mest var alternativ-frågor och då gäller det ju att ha tur om man inte kan svaren ;) Rundan på stan, eller bara HM egentligen, resulterade i lite annat än det jag skulle ha.. som vanligt haha. En skjorttunika och två par tygskor i ballerinamodell. Allt som allt gick det på 394 spänn. Det får man väl vara nöjd med :) Hade egentligen velat ha "heltäckande" tygskor som man kan ha nu med strumpor i. Jag personligen tycker det är lite tidigt att ta på sig ballerinaskor nu.. Men nu är sommaren räddad iaf! Skjorttunikan är från HM Divided och skorna är från HM Young. Har man små fötter så har man ;)

När vi ändå var på stan passade vi på att synda lite på McDonald's. Hi. Gott! Blir till å cykla ikväll alltså.

Nu ska jag börja rensa lite här hemma och se om jag hittar lite skräp jag glömt att jag hade!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Söta skor!

2009-04-07 @ 22:56:57
URL: http://smultronros.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0