De som redan har, dem får mer..

Ja, är det inte så man brukar säga? O det stämmer så jävla bra!

Idag är jag otroligt irriterad! Jag tänker inte gå in på exakt varför, för det känns lite för privat. Men ja, det är ju vår vanliga otur. Kan ju säga att det inte hjälper att tänka att man verkligen vill nåt så händer det... nej nej, sånt är bara trams enligt mig. Iaf så känner jag så idag. Varför går precis allt emot just oss för?

Idag ska jag iaf hålla mig borta från alla bloggar, för jag blir bara mer deprimerad av att läsa hur jävla mkt alla får tillbaka på skatten, om hur bra dem har det på jobbet och vilken utlandsresa dem ska åka på den här månaden.. o nästa... o nästa. Nej du tack, idag tänker jag stänga in mig i den här förbannade bubblan vi lever i här hemma.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Tänker på dig! kramar

2009-04-02 @ 22:09:11
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ja, när saker går emot en känns det som en jäkla evihetsspiral. Sen har ju vissa en tendens att gnugga sin lycka i nyllet på folk. Måste man hela tiden vara så jäkla positiv och allt går ens väg utåt i en blogg så tvivlar jag på att det verkligen är så det ligger till. Allt man läser får man ta med en nypa salt ;)

2009-04-02 @ 23:15:01
URL: http://isabellesebub.blogspot.com
Postat av: Nilla

Vet inte vad det handlar om men kan känna igen den där känslan du beskriver.

Jag fick för övrigt tillbaks på skatten fast jag inte trodde det, och det glädjer mig eftersom jag just nu lever på minimum när det gäller pengar :(

Tycker det är tråkigt att inte du fick tillbaks, för det är ju alltid lika härligt med "extrapengar". Kram

2009-04-03 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0