En sån där lista igen..

Jag kan inte låta bli, sorry.. Hittade denna hos min kära vän Thessan!

1. Hur gammal är du om fem år? 30 år
2. Vem var den sista du träffade? Förutom min sambo så var det Cissi.
3. Hur lång är du? Kort
4. Vilken var den senaste film du sett? Dark Water
5. Vem ringde du senast? Oj, haha, jag ringer så sällan så det minns jag inte ens..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Haha kom när du vill! Jag är hemma hela dan. Puss" till Cissi ;)
7. Vad är helgens planer? Plugga :(
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta, 20 år i år :)
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblå
12. När vaknade du idag? Sent som vanligt
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Hemma, fast borta är ganska bra det med ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I mer trygghet än nu, dvs jag vet vart mitt liv är på väg... i Västervik och förhoppningsvis har vi hus, jag, älsklingen och alla våra djur :)
17. Vad skrämde dig som barn?  Mörkret
18. Vem fick dig att skratta senast? Älsklingen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jao.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?  1 egen och så har ju älsklingen 1 förstås. 
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någong gång spytt på någon? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor med strumpor i..
26. Är du social? Nja, jag är blyg.. men älskar att ha människor omkring mig.
27. Vilken är din favoritglass? 88:an och Carte D'or-glass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa hus, inredning, skänka pengar till djur som far illa, resa!!
29. Tycker du om kinamat? Ja, fast inte lika mkt nu som förr.
30. Tycker du om kaffe?  Nej, det är bland det äckligaste som finns!
31. Vad dricker du till frukost? Dålig på att äta frukost... men det blir väl vatten isf.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej det är nog olika tror jag?
33. Kan du spela poker?  Aldrig testat.
34. Tycker du om att mysa? Ja det är väl klart!
35. Är du en beroendemänniska? Ja det måste jag nog säga. Jag är nog ganska beroende av älsklingen...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nja, inte känner nu men har kännt.
37. Vill du ha barn? Nej!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Inget. Men havet är vackert att titta på, det är inte en pool :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Möbler, snygga klänningar och god mat.
42. Äger du dyra smycken? Nej, köper oftast på billiga kedjor och gärna då på rean ;)
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Ett äpple.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Älsklingen.
46. Välj ett ärr på din kropp? Benet... ramlade i trappen när jag va liten :P
47. Vad har du för ringsignal? En irriterande sak som skriker :P
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en del.
49. Flirtar du mycket? Never!
50. Vart togs din profilbild? Hemma efter att Cissi hade färgat och lockat mitt hår :)
51. Kan du byta olja på bilen? Nej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste?  Minns inte..
54. Läser du dagstidningen? Nej..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Tar allid massa erbjudanden men säger upp dem sen..
56. Dansar du i bilen? Haha nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? SMS-avin till skorna.
59. När var du i kyrkan senast?  Willes dop förra året.
60. Vilka personer utmanar du: Alla som vill!

Oj, en del frågor var visst samma som sist.. lite trist att läsa igen kanske, haha.

Back to Excel... Puss!

Kommentarer
Postat av: Mika

hej, jag har lånat din lista och länkat till din blogg! tack, listan räddade min från lång väntan och ur boredom :)

2009-04-20 @ 11:28:21
URL: http://annamika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0