Förbannad!

Sitter och kollar på Singing bee med kändisar nu och blir sååå jäääävla förbannad. Vinnaren får skänka sina pengar till valfri välgörenhet. De två sista skulle skänka till Rädda barnen resp utrotningshotade djur, varpå Hanna Hedlund (programledaren) säger "Ja det är ju tur att ni inte får ringa och rösta på det ni tycker är bäst..." Sen när fan är det fel att skänka pengar till behövande djur? Djur är lika mkt värda som människor! Sånt här gör mig så urbota förbannad att jag kokar av ilska och inte vet vart jag ska ta vägen. Nee ni, tacka vet jag människor som bryr sig om djur. Ni andra verkar inte ha fattat att människan och jorden behöver även djuren för att överleva. Det är sånt här som bara förstärker mina känslor om att inte skaffa barn. Mitt kall här i livet är att ta hand om massa djur som behöver hem, inget annat!

Nu ska jag inte förpesta min blogg med mer ilska ;) Var bara tvungen att skriva av mig lite. Även jag har ju rätt till mina åsikter, även om det oftast inte känns som det.

Kommit hem från mina föräldrar nu iaf. Ska tillbaka dit imorn efter loppisen och äta mat. Jag fick välja mat :P Höhöhö. Nu ska vi bära ut allt som ska säljas imorn, så vi slipper göra det imornbitti. Ska vara nere på torget kl 8. Pust o stön. Måste försöka lägga mig skapligt ikväll o glo på tv eller nåt.. annars kommer jag aldrig orka upp.

Puss, så hörs vi imornkväll antagligen! <3

Edit: Jag menar självklart inte att det är fel att skänka pengar till Rädda barnen, det jag reagerade på var ju att programledaren tyckte det var "fel" att skänka till djuren...

Kommentarer
Postat av: diana

Så fin blogg du har!!!! Ska vi prenumerera på varandras via blogglovin?? =D Kram

2009-04-10 @ 23:20:30
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0