Hängselkjol från MQ



Denna hängselkjolen från MQ var det jag köpte genom Tradera förra veckan och fick hem idag. Supersnygg! Har tydligen kostat 500 spänn på MQ, vilket jag tycker är väldigt saftigt då det är "mjukisbyxor-material", men jag köpte den för 150 spänn med frakten inräknad :) Kap! Har som vanligt inte testat den, men har slängt den i tvätten nu så får prova den när den är tvättad sen.

Nu kommer snart Cissi! Bloggar mer efter 23 :)

Puss och glöm inte Ugly Betty och Desperate Housewives ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: Thina

Supersnygg, älskar "hängelskläder" hehe. Så kan/vill du inte ha den så köper jag den, även om den är för liten, haha. kram

2009-04-14 @ 21:27:24
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 22:25:06
Postat av: Lina

Snygg kjol!

2009-04-15 @ 11:48:13
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0