Hemma från loppisen!

Hej kära ni!

Nu är vi hemma från loppisen, packade ihop lite tidigare för vi var så trötta och ville bara hem. Var ändå nöjda med försäljningen och hade antagligen inte sålt för många kronor mer om vi hade stannat tiden ut. Vi sålde för ungefär lika mkt som vanligt så det var helt okej! Det kostar ju 100:- att stå där plus att vi köpte korv för 50 spänn så vi tjänade kanske 400:-. Så nu har jag sparat ihop till EN ny köksstol iaf ;)

Solen har verkligen gassat på idag så jag är röd som en kräfta i fejset. Älsklingen säger att jag ser ut som ett plommon, haha! Mitt ansikte kokar som bara den nu. Jag blir ju tyvärr aldrig brun, utan så fort jag visar mig i solen så bränner jag mig :( Man tänkte ju inte på att ta solkräm idag heller för man lever ju fortfarande kvar i vintertänkandet ;)

Nu ska vi bort till mina föräldrar och äta mat. Vi tar med oss katterna också! Vi gjorde aldrig det igår. Bioz kommer bli överlycklig så fort kopplet kommer fram och det är så underbart att se! Får väl se om vi får med oss Bianca eller om hon springer och gömmer sig... hihi.

Hörs ikväll mina vänner!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0