Hemma från Thina!


Medan Thina var nere i tvättstugan roade jag mig med att ta egobilder :P

Den otrooooligt goda maten hon bjöd på! Mums!

Thina herself! :) Mitt i solen :)

Fina Ludde!

Thina gömmer sig bakom vinet ;)

Där är ju jag ;)

Ego

Fina (men suddiga) Ville :)

Thina och Ludde :)

Jag fick inte gå hem, Ville tyckte mina skosnören var så roliga, haha <3

Nu är jag hemma från en jättetrevlig kväll hos min fina Thina <3 Hon bjöd på lax med ett täcke av någon slags dijonröra och grönsaker serverat med couscous, sjukt gott! Sen till Medium åt vi glass med hallon och blåbär som hon värmde i ugnen med vit blockchoklad på. Mums! Tack vännen för en kanonbra kväll! Nu får det inte dröja lika länge igen tills vi ses!

Nu ska jag försöka klura ut vad jag ska skriva om i Historian... lättare sagt än gjort! Sen blir det tv i vanlig ordning :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Thina

Haha, fina bilder. Tack själv för kvällen, får göras om snaaart! Kram

2009-04-16 @ 23:06:20
Postat av: Cissi

Ja vin mitt i veckan kan man ju me,hihihi=) puss

2009-04-16 @ 23:38:59
Postat av: Lina

Haha, fast jag hade precis fått veta när jag skrev det. Han fick själv veta det igår, och hade inte ens hunnit prata med er mor och far ännu :P

2009-04-17 @ 09:20:14
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0