Iiiiiiii!

Imorn drar vi till det stora blå varuhuset! Men först ska vi såklart in på Nordik och hämta stolarna! Jag är så glad :) På Ikea blir det mest galgar och ramar... men det blir ändå en dyr affär eftersom ramarna jag ska köpa kostar skjortan, men men.. fint kommer det bli :) Ska även kolla om dem har en djup tavellist där, annars springer jag in på Rusta och köper en likadan som vi har ovanför soffan. Tyvärr får ju inte kivisarna plats på dem och jag vill gärna ha det i köket. Ska kolla på Duka imorn efter äppelgröna kivisar ;) Sugen på lite grönt i köket som sagt.

Sen blir det klänningsjakt på Gina Tricot. Har, efter lite tjat, fått älsklingen att gå med på att betala klänningen till dopet. Va fan, det e ju hans brorsdotter :P Jag åker väl på att köpa nya kläder till honom sen i augusti när syrran gifter sig. Haha. Jag kan ju knappast argumentera emot då ;)

Nehe, om man skulle ta och göra skoluppgiften (sista sekund som vanligt) och sen gå och lägga sig. Vi ska åka lite skapligt imorn eftersom vi ska hinna hem och fira Wille vid 7. Sen ska jag o Cissi ha tv-kväll :) Just det, proven idag gick bra! Iaf det ena, men tror det andra gick bra också :)

Usch va tråkig jag e som inte har några bilder att visa känner jag. Men imorn blir det ju massa shopping (förhoppningsvis) så på onsdag blir det bildregn här i bloggen :D

Natti!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0