I'm done!


Gokväll! Eller gonatt e det väl.. Nu sitter nog Excelen någorlunda iaf, har bara övat på det jag missade på senast, får hoppas det räcker. Men va svårt det är! Är väl för att man inte är intresserad antar jag.. är ju bara en kurs jag går för att få ihop till heltid.

Nu sitter jag och kollar på Two and a half men, superkul ju! Bara jag som gillar det? Jag och älsklingen. Stör mig på att dem bara visar ett avsnitt nu, förut var det två efter varann. Nej, nu ska jag kolla klart, sen lägger jag mig nog i sängen och kollar lite mer på tv innan det är dags att sova! Hörs imorgon!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Den serien är rolig! =)

2009-04-16 @ 10:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0