Kvällen


Skjorttunika - HM, grå leggings - HM och stövletter - Din Sko.

Hemkommen från världens bästa Cissi. Skulle ju ha lite tv-kväll med godis framför husfruarna, men det var ju inget. Så himla typiskt när vi för en gångs skull skulle se tv ihop ;) O nu står det att  Brothers and sisters oxå utgår pga att hockeyn blev förlängd. Gaaah, trodde att jag åtminstone skulle få se det :P Aja, jag får väl lugna tv-nörden i mig med att jag faktiskt har nya One Tree Hill-avsnitt på datorn. Yeay! :D

Iaf, så hade jag väldigt trevligt hos Cissi som vanligt. Världens goaste kille Wille var lika söt som alltid, men han gick ju och la sig runt 8. Jag och Cissi roade oss med att prata om våra misslyckade liv, haha. Det är tur att vi är lika misslyckade båda två, som Cissi sa ;) Hehe.

Ska se om jag kan ta en bra bild på klänningen nu, annars gör jag det imorn i dagsljus. Lyckas jag kommer det snart ett inlägg till.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0