Lilla söt


Bianca så som hon alltid ligger, inne i täcket :) Tur för henne att vi aldrig orkar bädda ;P

Jag har bestämt mig för att skriva om förintelsen i Historian och undrar om det är någon som vet några bra sidor med fakta? Det ska vara sidor som jag sedan kan ange som källor, alltså inte Wikipedia, uppsatssidor osv. Visst kan man ta lite fakta därifrån med men det ska ju mest vara från andra sidor så man kan ange källorna.


För övrigt så är det liiite bättre i handen nu. Är det inte bra på måndag får jag nog ringa vårdcentralen, kan ju inte gå med smärta hur länge som helst. Thina sa igår att hon fick problem med handen av datorn på jobbet, och nu när jag använder musen på min bärbara märker jag att det gör extra ont (man rör ju långfingret fram och tillbaka hela tiden), så jag ska nog testa att koppla in vanlig mus istället. Jobbigt när man inte kan använda handen. Jag kan inte ens öppna/stänga bildörren med höger hand. Inte bära nåt heller. Man blir ju helt handikappad.


Nu är älsklingen iväg på en fototur med Johan så då ska jag passa på att plugga lite.


Kramiz!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Så underbart söt kisse!

2009-04-17 @ 22:21:40
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha naaa jag vet - hinner knappt träffa honom jag heller. Men du får la ringa honom och tvinga han till att stanna hemma? :P

2009-04-17 @ 23:00:27
Postat av: Lina

By the way, det var jag som skrev. Tror att namn och allt försvann?

2009-04-17 @ 23:01:49
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Celiah

Gud så skönt Bianca ser ut att ha det där i kojan, inget hårt liv att vara katt direkt hihi :)

2009-04-19 @ 21:47:36
URL: http://celiah.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilken söööööööt kisse!!!!!

Hon ser ut att ha det riktigt mysigt!

2009-04-24 @ 07:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0