Lite lätt irriterad

Helt sysslolös blev jag inte idag iaf. Mötte upp Cissi vid ams och tog hand om lille Wille medans hon var inne och pratade där. Sötnosen var så glad hela tiden :) Men får man leka med mobilen kan man väl inte vara annat ;) Hann även med en sväng på HM och Din Sko. Dock finns det inga pengar kvar nu för denna månaden så jag fick nöja mig med att titta :P Hittade dock ett par skitsnygga skor på Din Sko i fuskskinn (är ju alltid nån del i skon som är i skinn, morr!) som jag ska skicka efter i fall Cissi skulle skicka efter nåt. Har ju inte råd att köpa dem nu så får bli faktura. Smart tanke Cissi :) Menar skickar jag inte efter dem så lär dem ju ta slut och det är som sagt inte ofta jag hittar snygga skor i fuskskinn så det gäller att passa på! (Visar dem när jag skickat efter dem.)

Lite irriterad är jag nu med. Fick precis veta att jag får göra om provet i Excel. Mmm visst det var väl väntat. Men grejen var att älsklingen mailade läraren idag och frågade varför hon inte har rättat än (3½ vecka sen vi gjorde provet), ja då får han tillbaka att hon rättat dem för länge sen men GLÖMT att tala om för oss vad vi fick. Liksom bra när man ska göra omprov. Suck. Så ja, jag kunde gjort det för 2 veckor sen, men istället får jag göra det på påsklovet. Suck i gatan alltså.

Nehe, snart är laxen klar i ugnen. Bäst att fixa resten!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0