Måndagsvägning

Jao, jag ångrade mig. Bättre att ta tjuren vid hornen och väga mig tänkte jag. Och det var ju inte helt fel, för det hade ju inte gått uppåt! :) Snarare neråt, om än liiiiite haha. Men jag är positiv! Va fan, så länge det går neråt är det väl bra?! Eller? :)

Startvikt den 16 mars 2009: 65, 8 kg
Första målvikt: 60, 8 kg
Slutlig målvikt: 42-45 kg

Vikt den 13 april 2009: 65,5 kg
Resultat sen senast: -0,1 kg
Resultat totalt: -0,3 kg

Men nu är det dags att lägga på ett kol om jag ska hinna gå ner några kilon till sommaren! Jag får helt enkelt skärpa mig ordentligt. 1 hg hit och 2 hg dit känns inte okej. Pepping pepping!

Nu ska vi till älsklingens föräldrar och äta mat så vi hörs ikväll helt enkelt!

Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi köpte våran soffa på en affär här i Ljusdal, möbeltjänst heter den...men soffan bör ju finnas på lite andra affärer också tycker jag? Fanns i massa olika färger, och jag har för mig att den fanns i flera andra gråa nyanser. Kram

2009-04-13 @ 12:35:51
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0