Ögoninflammation!

Japp, jag har antagligen gått och fått ögoninflammation. Jätteroligt. Verkligen. Har haft fruktansvärd klåda och irritation i ena ögat i flera dagar, värst på kvällen när jag tittar på tv. Har tänkt att det bara varit nåt skit liksom.. eftersom det inte har varat så har jag inte trott det varit ögoninflammation, för när man var liten och hade det vaknade man ju alltid med igenklistrade ögon. Men så idag kom jag på att sist jag hade så här så trodde jag inte heller det var det så då var jag borta hos Madde, och en eller två dagar senare hade hennes barn ögoninflammation. Smittade av mig då alltså, så då var det ju det jag hade. Så tydligen kan man ha ögoninflammation både utan och med var. Trevligt. Så ikväll blir det inget firande av Wille :( Får helt enkelt avvakta.. Älsklingen har ju hela munnen full med förkylningsblåsor med så nåt skit har vi ju lyckats dra på oss.

Ikväll ska jag skriva ett inlägg om nästa kroppstyp (päronformad) tänkte jag. Det tar sin lilla tid eftersom jag måste korta ner det som står i häftet och bara ta det viktigaste, annars hade inlägget blivit fyra ggr så långt :P

Har även en massa vinnarmail att se fram emot att skriva snart. Puh. Fast tråkigast är ändå paketeringen sen när sakerna ska skickas iväg! Men då har man ju iaf hunnit få in lite pengar ;) Gick rätt så bra. Ungefär hälften sålt och det gick upp en del så jag får nog lov att vara nöjd. Det osålda läggs ju upp igen och alltid brukar det vara nåt som blir sålt under andra försöket.

Hörs senare!
Kram hela dan!

Kommentarer
Postat av: Celiah

Stackare :(

2009-04-22 @ 16:57:45
URL: http://celiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0