Positiva klubben liksom

Fortfarande förbannad över det som "hände" idag, men har lugnat ner mig lite iaf ;) Positiva tankar, allt ordnar sig!

Vad har vi gjort idag då? Vi har kollat efter sommarkurser.. som är csn-berättigade. Inte hittat mer än en halvtid, men det kanske räcker. Har ju sparat undan pengar med inför sommaren. Sen har vi varit ute o gått, samt ätit första glassen i vårsolen :)

Hämtade även ut min leopardmönstrade kjol från HM förut. Stooor! Tog en 38:a eftersom jag alltid får ha stora strl då jag tycker att HM är väldigt små i storlekarna. Men icke! Nu är dem slutsålda så kommer behålla den ändå, för den orsaken men även för att jag förlorar så mkt på att skicka tillbaka den eftersom jag tog postförskott. Aja, ska ta kort på den imorn.

Imorn hoppas jag på en bättre dag! Då ska vi ut och äta på Harrys med mamma, pappa, brorsan o hans tjej på kvällen. Ska bli mysigt! O gott! :D

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Cissi

hihi positiva klúbben:P oh så gott o gå ut o äta,smarrigt värrre=) Fan va härligt med vår solen,va ute o gick nu en promenad,typ 1 timma,helt jävla sluuuuuuuut o svettig,åh va ja känner för o fixa me våra uteplatser o sen grilla=) hihi vi måste verkligen ha grillparty jue,så nice! många,många ju,hihi!puss puss

2009-04-03 @ 12:01:23
Postat av: Nilla

Skönt att du kan känna mer positivt idag, vilken mysig kväll du ska ha, hoppas det blir toppen :) Kram

2009-04-03 @ 13:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0