Redo för sommaren!





Var och hämtade mina nya skor på Konsum förut. Nu är jag redo för sommaren! Kom snälla, kom! Men gud vad jag köper skor helt plötsligt. Redan fjärde paret sommarskor och sommaren har inte ens börjat! Men jag tar igen lite för alla andra år då jag inte hittat några skor till mina små fötter och har fått gå i samma gamla trasor år in och år ut. Äntligen kan även mina fötter vara lite moderna :D Dem med öppen tå är från Din Skos barnavdelning (tack för att ni äntligen börjat med lite "vuxnare" skor!) och dem andra är från deras damavdelning.

Nu får sommaren gärna komma!

Kommentarer
Postat av: Cissi

åh grymt snygga de där svarta skorna till höger va=) riktigt nice= vill me ha,hihi! fin du kommer bli=) värsta puddingen,hihi puss love you!

2009-04-15 @ 18:48:22
Postat av: Thessan

Jätte snygga! Nu måste jag oxå testa att skicka efter skor därifrån, jag har ju samma pytte små fötter som du har!!! =)

2009-04-15 @ 22:11:34
URL: http://tepn.blogg.se/
Postat av: fanny

va fina dom va :) och vilka söta fötter du har :D

2009-04-18 @ 22:12:57
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0