Slutsåld kjol


Denna kjolen beställde jag i strl 36 precis när den kom in i HMs webbshop. Den var alldeles för liten och blev dessutom slutsåld direkt så någon större strl blev det aldrig. Nu är det en som säljer en helt ny i strl 38 på Tradera och jag tror bestämt att jag ska slå till. Jag inser dock att jag inte kommer kunna ha den heller nu, men jag håller ju på att gå ner i vikt nu. Dumt jag vet, men jag har verkligen tänkt på den här kjolen sen jag skickade tillbaka den. Den är snygg! Dessvärre är den ju mycket dyrare på Tradera, naturligtvis, eftersom den blev slutsåld direkt och HM inte tar in fler. Men åh, vad jag vill ha den! Ja, jag ska banne mig klicka på "Köp nu"... Har hittat massa andra snygga kläder på Tradera med, som också är slutsålda.. Gah! :)

Bild: Lånad av säljaren, men antar den kommer från HM.

Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilken snygg kjol, den skulle jag med kunna tänka mig! kram

2009-04-05 @ 11:19:01
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0