Tittar in!

Halloj!

Tittar in en sväng! Måste säga att det är ganska skönt att vara ifrån bloggen i några dagar. Trots att jag har väldigt få läsare så känns det ändå som ett tvång att uppdatera flitigt varje dag just för att jag började göra det. Kanske ska börja göra som jag känner istället. Givetsvis uppdaterar jag inte bara för sakens skull, men även dem dagar jag inte känner för bloggen uppdaterar jag. Hade ju varit lite roligare om ni blev lite flitigare på att kommentera med =) Och jag vet att jag är dålig på att lägga upp bilder osv, så jag har ju inte världens roligaste blogg direkt. Men i sommar blir det förhoppningsvis bättre, när man hittar på mer och har med kameran oftare =)

Idag har iaf varit en effektiv dag. Har suttit på balkongen och pluggat, varit ute och gått en timme, tvättat soff- och fåtöljöverdraget (som nytt!) och ja, varit allmänt duktiga helt enkelt ;) Skönt! Ska börja gå en promenad på minst en timma varje dag nu. Utöver det får det bli 20-30 min (i början, sen orkar jag ju förhoppningsvis längre) på cykeln varannan dag och övriga dagar ska jag köra styrkeövningarna från häftet om dem olika kroppstyperna. Har ju även en video på datorn med aerobic eller nåt sånt jag kan köra ibland, haha. Men nu jäklar alltså! Nu blir det att röra på fläsket och skippa allt socker och dåliga fetter. Sallad, sallad, sallad! :)

Bara 1½ dag kvar till vi ska åka och köpa dem nya köksstolarna nu! Längtar lika mkt som ett barn längtar till julafton. Förut sa jag "Nu ska vi bara sova 2 ggr till innan vi ska köpa stolarna!" Hahaha. Precis som ett barn liksom.

Ne, dags att gräva ner näsan i pluggpapprena igen! Vi får se när vi hörs igen! Senast tisdagkväll iaf :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0