Wille 1 år idag! <3


Jag och Wille i höstas när jag var barnvakt <3

Wille och mamma Cissi på min 25-årsfest i februari <3

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det Willes första födelsedag!! Grattis älskade lilla du! Kan inte fatta att det har gått ett helt år sen du kom, men samtidigt känns det som du alltid har funnits. Lilla hjärtat... du är så himla go och jag är så stolt över att få vara din extramoster. Även om det inte betyder någonting i praktiken, så betyder det massor i mitt hjärta. Älskar dig och din mamma så otroligt mycket!

Vi ses på onsdag, då kommer vi med paket :)

Puss <3

Bilder: Väldigt privata

Kommentarer
Postat av: Nilla

Så fint du skriver om honom! :)

2009-04-19 @ 18:01:56
Postat av: Cissi

Åh så söt du e gumman=) Va rörd ja blir=) Vi älskar dig med massor! Men gud så liten han va på de där första fotot,helt oroligt va han ändrat sig:P. Ses på onsdag,puss puss hjärtat mitt!

2009-04-20 @ 12:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0