Harrys.se

Hej!

Ny vecka (ja, sen två dagar tillbaka) och roliga saker även denna vecka! På lördag är det ju som ni vet min systers bröllop, på söndag är det brunch och presentöppning. Ikväll kommer Cissi och plutten. Förhoppningsvis hinner jag med att träffa några fler vänner innan helgen :) Så denna veckan ser jag fram emot!


Hittade två bilder från i lördags på Harry's hemsida. Haha, det enda jag har att säga om första bilden är "Shit va vit jag är!!" På andra bilden är min söta syster :) Fler bilder från kvällen (dock inte på oss) hittar ni här. Lägger upp bilderna här för dem finns ju ändå för allmän beskådning på harrys.se, dem lär ju ha bra mkt fler besökare än min lilla blogg ;)

Nu ska jag stääääda! Puss

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

ÅÅ vad trevligt! Kul med bröllop! I helgen ska jag också ut och svänga mina lurviga till lite musik :-D



kraaaaaaaaaaaam sofie

2009-08-25 @ 16:47:08
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul med bröllop! :)

Jag ska på min bästa väns bröllop om några veckor, man längtar! :)

Ha en fin vecka, Kram

2009-08-26 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0