Jag? Uppe? Redan? What?!

Haha, ja det kan man ju säga! Helt otroligt att jag är uppe redan och dessutom har hunnit duscha. Gick upp kl 9, typ en timme efter att älsklingen kom hem från jobbet. Det är inte mycket som kan få upp mig så "tidigt" när jag gått och lagt mig sent (nog för att jag gick och la mig 23.40, men jag somnade inte förren typ 4.30), men en sak som definitivt får upp mig är vetskapen om att jag ska träffa Cissi :) Inte en chans i världen att jag missar det! Vi ska på stan idag. Ska träffa henne om en timme ungefär. Hoppas på lite lunch också :)

Nehe, dags att göra iordning mig. Sitter här med turban ;) När jag kommer hem ska jag berätta en rolig grej som Cissi berättade igår, vi skrattade så vi höll på att kissa på oss. Okej, mest roligt för oss, men jag ska skriva det här ändå så jag inte själv glömmer bort det iaf :) Cissi, du är bäst!

Ha en bra dag så länge!
Puss!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, det är helt sjukt. Men det finns typ bara 3or och större här i stan. Allt annat blir uthyrt på nolltid =/ Har inte hört nåt mer om katten. Jag jobbar på skytten, och hon som har den jobbar på vågen, så vi stöter inte ihop så ofta.

2009-08-01 @ 16:34:10
URL: http://abnegnation.blogg.se/
Postat av: Lina

Nope.. jag var hemma hos mina gamla hyresvärdar för några veckor sedan och pratade lite. Det är redan en tjej som flyttar in där i slutet av augusti. Så där kan jag inte bo. Hör inte nån av sig illa kvickt så får jag väl flytta in på en stadstoalett eller nåt :S Börjar verkligen få panik över detta!



Katten avlivas INTE, förrän jag och carmen pratat om huruvida jag kan ta honom eller inte. Vilket inte verkar ljust. Utan hem kan jag inte ta emot något djur

2009-08-01 @ 18:41:55
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0