Kalmar slott




















Hörde ingenting från sis idag så antar att dem var halvdö'a sen gårdagen ;) Istället åkte vi till Slottsparken och fotade massor vid slottet. Så himla vackert där! Tyvärr hade vi ju som sagt inget minneskort i systemkameran så det blev ju till att fota med min sketna kamera. Men det gick helt okej. Dem ska redigeras lite bara. (Orka vänta till dess med att lägga upp dem i bloggen, haha!). Efter den lilla fototuren åkte vi till Baronen.. shoppade tack-present till mamma och pappa samt lite kläder och smycken till mig själv på Gina Tricot. Bilder på det kommer. Sen bar det av till McDonald's, MediaMarkt, IKEA och sedan hem till missarna där mamma o pappa fortfarande var. Tack för all hjälp!

Nu ska jag ta tag i oredan jag ställde till med här hemma när jag letade efter viktiga papper ;) Sen blir det nog till att sova! Trött!

Natti o kram!

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Vilken mysdag ni haft!! Bilderna ser jättefina ut men förstår vad du menar, har man en systemkamera märker man själv stor skillnad på bilderna!! Ser vackert ut, många år sen jag själv var där nu.



Kram

2009-08-24 @ 08:19:57
URL: http://frusofie.se
Postat av: Thessan

Det var första gången som jag skrev det! =) Vi måste absolut träffas oftare, fattar inte varför det ska ta en sån tid emellan gångerna! Fina bilder, älskar slott! kram

2009-08-24 @ 17:59:21
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0