On the road



Idag har vi varit i Linköping. Blev mest provande av klänningar. En liten sväng på Ikea hann vi med också såklart! Men som sagt, mest provande av klänningar och även andra kläder. Tänkte visa vad jag köpte imorn :)

Ja, trots att jag testade typ alla klänningar i hela Linköping så har jag fortfarande inte hittat nån som passar min kropp, vilket betyder att jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig på bröllopet. Inte är det någon som kan vara kattvakt den helgen heller så jag vet i sjutton hur detta ska gå. Det ordnar sig ju alltid, men man vill ju ha allt klart nu liksom.

Nu ska jag äta, men vi hörs imorn!
Puss och natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt fixar sig.

Nej jag har inte bytt blogg, råkade bara skriva "från" min sons blogg :)

Så, min blogg finns kvar.

Kramen

2009-08-03 @ 09:13:33
Postat av: Nilla

Glömde ju skriva hur det går med söta kissbebisarna, jo bara bra :) de har börjat äta för fullt och gå på lådan. De springer runt överallt och busar som små troll.

Än så länge är det två som är tingade, så om du är intresserad fortfarande finns det två kvar .. en pojka o en flicka :) Kram

2009-08-03 @ 09:18:07
Postat av: Lollo

mysiga bilder, lite kul med en biltur!

2009-08-03 @ 17:24:59
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme
Postat av: Lollo

vad gullig du är =)

2009-08-03 @ 17:36:35
URL: http://www.modeflickan.se/Confessionsbyme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0