Tradera

Så där, nu har jag äntligen lagt upp alla saker på Tradera. Du hittar mina auktioner här.

Annars då? Jaa, var ju borta hos Madde förut och fick lite info om vovven samt lämnade födelsedagspresent till Alicia. Sen när jag kom hem hade mamma sms:at om att komma dit och fika så då gick jag bort dit. Kom hem strax efter 22 och då satte jag mig här och började lite med Tradera. La ut lite igår men hann inte allt så tog det sista nu. Har dock inte hunnit rensa ur skåp och lådor till torget, vet heller inte om vi kommer stå på torget. Skulle stått med Cissi o Fredrik men nu kan inte dem, och eftersom älsklingen inte kan stå hela tiden så vet jag inte om jag vill stå heller, helt själv liksom. Frågade dock Thessan om hon ville och hon kunde tänka sig det, så får se sen vad hon säger. Kan ju rensa ändå, skadar ju aldrig ;)

Nehepp, om man skulle städa undan lite nu då.
Kram o natti!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken superläcker kattbädd, får man fråga vart du hittat den ;o)

Ha en bra fredag



Kraam

2009-08-07 @ 08:11:35
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0