Välkommen hem killen!


Sover hos husse :)


Ligger och spinner hos "moffa" :)

Skön stil hos husse :)

Liten och söt är jag minsann!

Plutten då! <3

:)

Fina killen!

Tror ni jag är lycklig nu eller?! :) Äääääntligen har jag fått hem en missebebis! Lilla killen! För tillfället heter han Joy. Men jag vill bestämma namn själv, och så ska det ju börja på B. Dessutom tycker jag nog att Joy låter lite tjejigt?! Funderar dock på ett dubbelnamn för att behålla det. Kanske Baccardi Joy? Vi får se! Nu är han hemma iaf och räddad från avlivning (!!!). Han är allt en liten tuffing. Trodde Bioz skulle morra men det är han som morrar på Bioz ;) Blir nog bra om några dagar! Hoppas verkligen det iaf eftersom vi ska åka på bröllop och allt snart. Annars får jag försöka få tag i nån som han kan bo hos dem dagarna. Vad gör man inte för att en katt ska få leva!? :)

Han är såååå go! Stannade till hos pappa på vägen hem från dem vi hämtade honom hos och han la sig hos pappa och spann ljudligt direkt! Min lilla myskille!

Bättre bilder kommer imorgon! Ska ta massa fina med systemkameran då :) Måste ju ändra headern nu :)

Puss puss!


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja usch, vad jobbigt det är. Jag förstår dig! Men äsch, inte ska vi bry oss om det. Skrattar åt dom bara som ens orka lägga energi på att säga det:) Kramar!

2009-08-12 @ 00:21:40
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Hihi, vad söt :-D Är tyvärr själv ingen kattmänniska, föredrar djur på fyra ben som drägglar och skäller, men tycker att katter är bedårande att titta på. Tur att vi alla tycker olika i kategorin: husdjur, hihi.



TACK för din kommentar vännen. Det är verkligen SUPERroligt. Varje dag längtar man efter inlägg från din blogg och varesig det handlar om dina söta husdjur eller om inredning så är det alltid lika spännande.



Ha en superbra dag, nu ska vi bege oss i väg och köpa virke :-D KRAMAR i MASSOR /Sofie

2009-08-12 @ 09:55:01
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

TACK ska du ha gumman! Nej, vi har ingen hund, men skulle gärna vilja ha en japansk spets eller en samojed, men vi får se. Känns som om att BARN ligger snäppet närmare än en hund just nu hihi.



Kramar i massor vännen

2009-08-12 @ 11:54:52
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nej, men guuuud vad söt! Att någon ens kan tänka tanken att avliva ett sånt litet knytte.. :( Vilken tur att han hamnade hos er! Vi planerar själva att köpa en tredje katt i höst, troligtvis en siames eller oriental. :) Men är lite orolig för hur huskatts-damerna här hemma kommer att reagera. ;) Så du får gärna uppdatera om hur det går för er. Nej, nu blev jag riktigt kattungesjuk. Haha. :) Lycka till!

2009-08-12 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0