Vem vill ha moonboots?


Ja, det kan man ju undra ;P Tydligen så ville jag och Cissi ha det för sisådär 5 år sen. Skulle ju berätta en rolig sak när jag kom hem (ja, jag har ju varit hemma en jäkla massa timmar, men men) so here goes. Igår hade Cissi problem när hon skulle beställa från Ellos då hon inte visste varken lösenord eller användarnamn eftersom det var runt 5 år sedan hon använde sidan. När man väljer lösen så brukar man ju få fylla i en fråga och ett svar som har med lösenordet att göra. Igår fick hon ju då upp frågan och hennes svar. Frågan var "Vem vill ha moonboots?" och svaret var "Jag och Jennica". Hahaha, fy fan vi skrattade så vi grät båda två! O som Cissi sa "Det där svaret värmde mitt hjärta. Det visar hur mycket du betyder för mig." Hur glad blir man inte av att höra en sån sak? O hur glad blir man inte av att ha en bästa kompis som till och med har med mig i sin löseordsfråga, haha. För 5 år sen! Ja, våran vänskap blir bara starkare och starkare och ingen är gladare än jag! Älskar dig, älskar dig, älskar dig! :) Alla borde få ha en egen Cissi! Sånna vänner växer tyvärr inte på träd.

Lilla jag och världens bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha,ja de va en ful bild på mig,hihi! Men så sött du skriver gumman min! Älskar dig med hjärtat mitt! puss puss

2009-08-02 @ 10:52:14
Postat av: Emma

Ja sånna vänner ska man hålla hårt i:) Ha en fin dag!

2009-08-02 @ 11:30:46
URL: http://princessemma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket! Såna ord värmer :) Kram Johanna

2009-08-02 @ 20:37:38
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0