Mina 10 bästa foton 2009


1. Fortfarande på första plats. Älskar den här bilden och kan inte fatta att det är jag som har tagit den.

2. Älskar färgerna, Willes blick och hur bilden är komponerad. Synd med stängslet bakom men jag tycker ändå resten kompenserar för det.

3. Den här bilden satte jag direkt på ett enda klick och är därför extra stolt över.

4. Mamma och föl, hur sött? Älskar ljuset i den här bilden!

5. Jag tänker på sommar och värme när jag ser den här bilden. Färgerna, känslan..

6. Ännu mer sommarkänsla! Tycker jag har lyckats få fokus på rätt ställe i den här bilden.

7. Detta var en av dem första bilderna jag tog när jag köpte kameran, och den allra första bilden som lades till i mappen för mina bästa bilder.

8. Jag fångade fårets uppmärksamhet iaf!

9. Gillar denna bilden väldigt mycket! Två svanar på väg..

10. Denna bilden ger mig utlandskänsla och jag gillar att bara sanden är i fokus.

Liiite osäker på ordningen, det var inte lätt, men ungefär så här tycker jag iaf. Vilken gillar du bäst?


Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Jättefina bilder, du är verkligen duktig!



Jag vill önska dig världens bästa start på 2010, GOTT NYTT ÅR!!!



Nyårskramar från Anna

2009-12-31 @ 17:15:34
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0