.


Utrustning: Nikon D60 + 55-200/4-5,6.
Bildbehandlingsprogram: Adobe Photoshop Lightroom 2.

Usch, jag vill bara bli frisk nu. I natt vaknade jag av att jag inte kunde andas genom näsan igen. Eller det kanske inte var därför jag vaknade, men det var därför det var lite jobbigt att somna om iaf. Så idag har världens bästa älskling varit och köpt nässpray till mig så jag kan somna ikväll/natt.

Hade behövt vara i skolan idag och jobba lite med Typingmaster, men det orkade jag ju inte såklart. Orkar bara sitta under täcket i soffan. Har pluggat idag iaf, och måste plugga mer nu ikväll. Sen är det ju världens bästa tv-kväll! :)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv; Usch då. Har du vaccinerat dig?

Jag mår bra, men känner mig en aning stressad för allt som ska göras i skolan. Har ni gjort uppgifterna som ska göras till textbehandlingen?

Kram

2009-12-01 @ 18:33:37
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv; Ok, krya på dig! Jag ska vaccinera mig ikväll, om allt går som jag vill. Ja det ligger ju uppgifter där på sidan i itslearning. Jag gjorde en uppgift igår.

Förresten ni har inte excel 2007 på någon skiva eller så? Jag hade bara en trial och den gick ut igår och jag behöver ha det programet eftersom att jag går excel kursen och vi måste ha 2007:an... :S

Suck. Kram

2009-12-02 @ 08:14:04
URL: http://colourblue.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Sv; Ja det kanske är bäst att vänta, jag vet inte riktigt hur det funkar... Jag har haft lite ont i halsen vissa mornar men det går över sen... Men det kanske bryter ut när jag fått sprutan? Vem vet? Hoppas inte det men...

Okej, va bra fråga honom...! :)

Vad gör du idag då? Kram

2009-12-02 @ 10:30:51
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0