Familjen - tapet


Sitter och letar tapet till hallen (mitt i natten, I know..) och "sprang" på denna coola lite annorlunda tapeten "Familjen". Det verkar som den tapeten med hus på från Eco som jag ville ha från början inte säljs längre. Trist.

Vill gärna ha en lite annorlunda tapet som inte alla andra har. Den ska vara svart och vit med ett grafiskt mönster. Mycket mönster är viktigt eftersom jag inte vill ha något annat på den väggen. Någon som har något bra förslag? Självklart gör det ingenting om det är en populär tapet.

Bild: Designonline

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja,det är svårt att välja tapeter.Utbudet är ju stort.Men ett tips är Ecos Eco Line,den randiga tapeten.Vi har den i köket och jag gillar den skarpt.Har ingen bra bild ifrån mitt kök så du kan se hur den ser ut.Men sök på den.Kram och lycka till.God Jul!!

Postat av: Alexandra

2009-12-22 @ 17:23:19
URL: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0