Jag lever!


Ja, jag lever trots att jag inte varit så aktiv här dem senaste dagarna :) Jag har haft lite mkt annat i tankarna så har inte direkt orkat engagera mig i bloggen. Gillar inte att lägga upp massa bildlösa inlägg med tråkig text, då låter jag hellre bli :)

Ikväll har jag varit hos Thina. Hon har precis flyttat till en jättefin lägenhet med öppen planlösning. Så nu är jag ännu mer sugen på att göra om och dona här hemma. Om vi kunde få vårt köksbord sålt någon gång, så vi kan köpa det vita bordet här ovan. Längtar verkligen! Är sååå trött på ek nu så jag spyr snart! Längtar efter lampan också men den kommer ju inte förren i slutet på januari... fast har jag otur kanske vi inte kan köpa köksbordet förren då heller.. Men så fort vi sätter upp lapp på Kvantum kommer vi nog bli av med det, det brukar vara så. Så vi borde ta tag i det imorgon.

Tack Thina för mycket god mat och trevligt sällskap ikväll! :)

Bild: Ikea

Kommentarer
Postat av: E M M A - F O T O

Hejsan! Tyvärr så gör jag inte blogdesigner, Jag kan inte så mkt utan har lärt mig utifrån min stilmall som jag har. En tjej som frågat mig om hjälp men måste nog säga ifrån . Eftersom jag inte kan så mkt så tar det för mycket av min egna tid och sitta och leta upp hur allt ska vara. Har mest hjälpt mina kompisar o så när jag har träffat dom.

2009-12-10 @ 22:52:16
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0