Julafton 2009



Började dagen med lite julklappsutdelning "på sängen", men det var bara Baccardi som var intresserad av katternas julklapp :)

Sen satte han sig i påsen... i kartongen ;)







Efter det åkte vi och åt frukost och hade julklappsutdelning hos mamma och pappa eftersom mamma skulle jobba kväll.

Det blev inte många bilder på julafton. Efter frukosten hos mamma och pappa tog jag inte en enda bild. Efter det åkte vi iaf till älsklingens föräldrar och åt julmat och hade julklappsutdelning för att sedan åka vidare till min mormor. Där åt vi (jag) mat igen samt fikade tillsammans med pappa, lillebror + flickvän, mormor och morbror med familj. När mamma slutade jobba kl 22 åkte vi till mina föräldrar igen och fikade. Mycket farande med andra ord, men julafton handlar ju om att umgås med familjen :)

TACK alla för fina julklappar och pengar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0