Ny kontorsstol



Idag var vi på Jysk och köpte en ny stol till kontoret. Det var halva priset på den (300:-) så vi kände att det var dags att slå till på en. Kanske inte världens snyggaste men den vi hade innan fick Christopher ont i rygg och axlar av. Detta är egentligen inte heller någon riktig kontorsstol, men den är bra mycket bättre iaf. Vi köpte även lamellgardiner till köket. Kommer dock dröja ett tag till dem kommer upp.

Vi har hunnit med ganska mycket idag. Var ute på Gränsö och fotade lite vinterbilder (med Christophers kamera, jag glömde minneskort som vanligt!) och så har jag målat första lagret på sovrumselementet. Nu ska det bara torka i 1-2 dygn innan jag kan måla sista.

Igår var Anne och Mats här på middag och fika också. Mycket trevligt! Vi är ju lediga i en hel månad nu så vi ska bara göra roliga saker (med vissa undantag) och än så länge går den planen bra ;)

Nu ska jag göra lite fruktsallad, sen ska vi nog se nån film eller så. Mer update kommer! Ska försöka att inte vara så frånvarande nu när jag är ledig :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0