6 år & 5 månader <3

6 år & 5 månader med min fina älskling idag! <3

Idag mår både jag och älsklingen illa, usch och fy. Älsklingen ligger nedbäddad så han mår sämre än mig. Jag ska iaf försöka vara barnvakt sen. Var rädd att det var maginfluensan först, men det är nog bara något vi har ätit. Grädden vi hade i maten igår kan ha varit gammal, eller för många vitlöksklyftor kanske? ;) Jag hoppas iaf att det inte är värre än så för jag måste vara frisk imorgon. Eftersom man har slagit ihop en 100 p-kurs på två heldagar så får man ju 50% frånvaro om man inte kommer imorn = inte godkänt i kursen. Dumt, men vad gör man..

I love you Christopher! <3

Kisses and hugs!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Grattis! Hoppas att ni kryar på er!

2009-02-27 @ 17:45:36
URL: http://tepn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0