Skallebank till tusen

Här sitter jag med sprängande huvudvärk.. och då kan man ju fråga sig vad jag gör vid datorn, haha. Jag har alltid varit sån att jag gärna lyssnar på musik osv när jag har huvudvärk medans andra vill ha tyst. Jag är väl weird helt enkelt ;)
Vi har iaf varit borta hos Cissi och Fredrik ikväll och hjälpt dem flytta. Eller det va väl mest älsklingen som hjälpte till, jag orkade inte så mkt med min huvudvärk. Men jag tog bort deras kökshandtag i den gamla lägenheten iaf (dem hade satt dit egna, eftersom dem inte gillade dem som satt innan).
Nu skulle jag verkligen behöva plugga, men det är inte så där jättelätt när man har skallebank :( Imorn blir det en heldag med Historia.
Var precis och hämtade paketet från LaRedoute också, så bilder på dem sakerna kommer imorn. Sen så lovade jag ju faktiskt nya bilder på all ny inredning i den gamla bloggen, så det ska fixas också. Får se om det blir imorn eller när det blir.
Nu ska jag öppna paketet och se om det är nåt att ha. Annars blir det ju inga bilder ;)

Kisses and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0