Sötaste W

Idag var älsklingen populär :)

Wille åkte hem för en timma sen och nu är ordningen återställd tycker katterna ;) Vi har haft riktigt mysigt ikväll. Han var lite ledsen i början (och blev ledsen igen när älsklingen åkte iväg!), men sen somnade vi tillsammans i soffan jag o W. Supermysigt! Sen har vi busat och skrattat hela kvällen! Goaste W <3

Imorgon ska jag försöka plugga hela dagen. Har prov i Historia på måndag och jag kommer inte hinna plugga så mkt i helgen, mer än på söndag. På lördag ska jag nämligen ha Psykologi-lektion hela dagen, mellan 8.30 och 16.00, sen på kvällen ska vi hjälpa Cissi o dem att flytta, så även på fredag. Skoj :) Åh, jag är så avis! Vill också flytta till större. Även om vi inte direkt behöver det så är det ju alltid kul att ha mer plats att inreda hihi.

Nu - tv, sen - fota till Tradera.

Kisses and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0