Annorlunda bröllop

Hittade detta klippet inne hos Lily. Så här vill jag ha på mitt bröllop, haha! Snacka om roligt! Varför vara som alla andra? :)
Extra roligt är det för att gästerna inte verkar veta att dem ska göra på det sättet, kolla deras miner liksom, haha, så jäkla roligt! Vilken glädje det blir, ännu mer än annars! Ååååh :)
Jag dagdrömmer mycket om mitt eget bröllop nu, säkert mycket för att min syster ska gifta sig, men även för att jag verkligen längtar till den dagen jag själv står där framme och säger Ja. Har redan börjat samla massa inspiration i en mapp på datorn. Men mamma och pappa, ni kan lugna er, det dröjer! ;) Jag tänker inte gifta mig innan jag har råd att få mitt absoluta drömbröllop!

Kommentarer
Postat av: Madde

Helskönt bröllop!

Har sett flera sån här videor innan och det är ju riktigt kul att göra nåt annorlunda.

2009-07-31 @ 09:55:58
URL: http://madeleneo.blogspot.com
Postat av: Thina

Haha vilket härlig bröllop! Så måste du verkligen ha ;)

2009-07-31 @ 11:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0