Ännu en dag i det gröna



Hej bloggen!

Det blev visst himla dåligt med bloggande idag, så kan det va ibland! :) Vi har iaf varit ute med Bioz idag igen. Vill låta henne vara ute så mkt som möjligt nu när det är så fint väder. Rätt vad det är så regnar det i flera veckor igen. Funderar på att ta ut henne imorn med, men det beror lite på hur mkt vi behöver plugga och så. Nu jobbar iaf älsklingen, tror han slutar vid halv 8 eller 8 imorn bitti. Jag kommer inte kunna sova i natt, dels för att jag är själv men även för värmen, så jag tänkte göra några av våra inlämningsuppgifter, städa av lite och diska. Men blir jag trött går jag ju självklart o lägger mig! Vi får se när det blir..

Nehe, om man skulle blötlägga disken lite ;) Sånt där roligt ni vet, hihi.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0