B som i Bioz och Bianca


Mitt B har äntligen fått komma fram. Ni som läste min gamla blogg kanske minns att jag beställde det för jättelänge sen. Det har bara legat i en låda sen dess eftersom jag inte vetat vart jag ska göra av det. Men nu vet jag! Ska dock spraya det svart vad det lider. Tycker inte det rostiga passade så bra här hemma, särskilt inte till den hjärtformade skålen. Anledningen till att jag ställde det där på tv-bänken är för att jag planerar att sätta upp mina &co.-bokstäver på fotoväggen som jag håller på att planera. Blev så tomt där på tv-bänken när jag tog bort dem.

Men visst blev det väl bra? Jag är nöjd iaf och det är väl huvudsaken! Vilken tur att jag har lite inredning undangömd, som jag skrev igår så kliar det ju i mina fixa-hemma-fingrar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0