En sista bild..

..från förra helgen! Kunde inte visa den innan eftersom pappa skulle få den i present. Idag fick han den! Jag tror han blev rätt glad ;) Vad han fick var alltså en inramad förstoring av detta fotot. Vi träffades lite innan pappa kom då på lördagen för att ta en syskonbild till pappa på mammas begäran, hihi, men det är jag glad för. Så himla kul att ha efteråt även om det kanske inte är så roligt att sitta där och bli fotad just då :P

Riktigt nöjd med bilden, tycker till o med att jag själv ser helt okej ut ;) Farmor ska få detta fotot med tänkte jag, tror hon blir glad då :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: L

Vad fina ni blev på kortet, alla tre!

2009-07-21 @ 10:19:10
URL: http://abnegnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0