Fotovägg

Sitter och pysslar med min fotovägg. Har varit och köpt billiga ramar på Karlsson idag. Behöver dock många fler. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska ha alla likadana eller om jag ska ha olika. Alla ska dock vara svarta.

Detta tycker jag är så himla fint, alla ramar är svarta men i olika modeller, men kommer jag tycka att det är fint hemma hos mig själv? Det är det som är den stora frågan. Man tycker ofta att saker är fina hos andra men kanske inte att det passar hos en själv. Vad tror ni? På ett sätt känns det ju lite tråkigt att alla ramar är likadana, så kanske ska köra på olika?


Kommentarer
Postat av: Thessan

Lite olika storlekar är ju snyggt!

2009-07-27 @ 19:09:08
Postat av: Madeleine ♥

Fint! :)

2009-07-30 @ 10:08:16
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0