Inte lika rolig


Nej nu ser inte långtidsprognosen lika rolig ut längre. Jag ska dock inte sticka under stolen med att jag tycker det är skönt att det är en liten paus från den heta värmen, det behövs. Både för oss och för grönskan och allt vad det är. Men jag hoppas att värmen kommer tillbaka och att prognosen för helgen stämmer! Nu är det bara plugg (för oss båda) och jobb (för älsklingen) som gäller dem närmaste dagarna så egentligen gör det väl inte så mkt att det ska bli molnigt och regnigt. Bara värmen kommer tillbaka igen, som sagt.

Bild: Yr.no

Kommentarer
Postat av: Madeleine ♥

Menar du Lina? Hon har ju alltid varit smal så det kan inte ha varit så svårt för henne att gå ner i vikt ;) Men det är klart att det är olika för alla, men det är inget som jag skulle rekommendera! Hade bra.

2009-07-05 @ 20:08:07
URL: http://colourblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0