Middag, vin och film


Ostfylld tortellini, lax i ugn och grönmögelostsås med en sallad på tomat, rödlök, fetaost, rapsolja och svartpeppar. Till detta ett glas vin och ett glas Ramlösa jordgubb & lime.

Jag fixar lite efterrätt.

Efterrätt på jordgubbar, kiwi, turkisk yoghurt, maränger och vit choklad efter recept jag hittade inne hos
Katta. Ser dock inte lika lyxig ut som på hennes bilder ;)

Lite filmgodis måste man ju ha också. Jag är beroende av PEZ ;)

Nu har Thina gått  och älsklingen kommit hem. Har haft en supertrevlig kväll med god mat, gott vin och härligt sällskap :) Vi såg filmen Heartbreak kid. Jag har sett den innan, men den är ju så himla rolig!

Imorgon har jag planerat en städ- och rensdag! Är så sugen på att lägga upp lite auktioner på Tradera igen, även om det är massa jobb med det. Men vill få in lite pengar så jag kan köpa lite ny inredning ;) Det kliar i mina fixa-hemma-fingrar! Är så sugen på att bli klar. Fast klar blir man ju aldrig, men nu är det ju liksom tomt både i hallen och vardagsrummet. Jaja, en sak i taget.

Hoppas ni har haft en mysig fredagskväll!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det såg riktigt gott ut det där! Ikväll är det tänkt att jag ska dricka lite vin, får väl se hur det går med tanke på att jag inte är så förtjust i det. Men varvar man med mat så går det nog allt i:) Kram

2009-07-25 @ 15:14:14
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Zara

mums! vad smarrigt det såg ut!

2009-07-27 @ 15:55:21
URL: http://atomers.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0