PANIIIIIK!

Vad i hundan ska jag ha på mig på bröllopet!? Det är bara 4 veckor kvar och jag har inte den blekaste! Börjar få smått panik här. Skor är det enda jag har, men dem har jag inte lärt mig att gå i än. Haha. Skulle så gärna vilja ha nån riktigt tjejig och piffig klänning från typ Gina Tricot, men kommer jag i en sån eller? Nää.

Hjälp! Nån som vet nån fin (stretchig!) klänning man kan ha på ett bröllop med valfri klädsel? Ge tips!

Denna är från Gina och har resår bak så denna skulle jag kunna tänka mig med en vit kofta till. MEN alla snygga kläder på Gina brukar alltid vara slut i butik. Ah, får kolla på söndag iaf. Men har ni andra förslag så är jag tacksam! :)

Kommentarer
Postat av: Zara

lindex eller kappahl gör en sällan besviken. kika där, vetja!



Lycka till!

2009-07-30 @ 22:59:54
URL: http://atomers.blogspot.com
Postat av: cissi

den klänningen e verligen supersöt! fanns massor av den när ja va i växjö.dock vet ja ju inte då om den finns i lkpg. men säg till om ni ska till ikea dåe=) så kan du la köpa lite saker åt mig,hihi! pussen

2009-07-30 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0