Stressigt!

Tjosan!

Idag är det stressigt! Thina kommer ju ikväll, hon skulle komma 6-7 men fick ändra till 7-halv 8 istället, jag hinner inte! Idag på dan var vi tvungna att plugga lite (men hann likförbannat inte färdigt innan älsklingen skulle till jobbet!), sen skjutsade han ner mig på stan innan han åkte. Där skulle jag hämta dem undanlagda leggingsen och gick även in i lite andra butiker. Köpte present till Alicia också som snart fyller 4 år :) Sen på vägen hem gick jag in på Willy´s och handlade allt till middagen ikväll. Det blev tungt, så nu sitter jag här helt svett efter att ha burit påsarna hem, haha. Blir att duscha igen.. som om jag inte hade tillräckligt att göra ändå ;) Måste städa med, ser förjävligt ut här! Ser snart inte golven av all kattsand o alla katthår ;) Men först kände jag att jag var tvungen att sitta ner en stund och pusta ut.. e inte van vid detta flängande ;)

Som ni säkert förstår så hinner jag inte fota sovrumslampan idag, det får bli imorn istället!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0